Koreańskiemu koncernowi udaje się realizować założony plan sprzedaży w Europie. Udział rynkowy Hyundaia na Starym Kontynencie wynosił w lutym 3,8%, a według założenia Hyundaia ma się utrzymywać na 3,5% poziomie.
W lutym Hyundai odnotował 1,4% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu minionego roku. W tym czasie w Europie zarejestrowano 13 753 nowych Hyundaiów. Wynik ten jest na tyle dobry, gdyż w drugim miesiącu roku łączna sprzedaż samochodów w Europie spadła o aż 10,2%. Co prawda wzrosty Hyundaia nie są stabilne, ale zarząd zgodnie podkreśla, że jest zadowolony z poziomu sprzedaży. Ogólnie udział na rynku europejskim Hyundaia ma stworzyć podstawy do dalszego rozwoju koncernu.
Koreański producent samochodowy w ostatnich latach przeznaczył sporą ilość pieniędzy na inwestycje. Jednym z głównych przedsięwzięć jest rozwój tureckiej fabryki Hyundaia. Na ten cel przeznaczono 475 mln euro rocznie. Mają być to wystarczające środki finansowe do zwiększenia rocznej produkcji samochodów z 120 000 do 200 000 sztuk. Nad poprawą jakości ma czuwać centrum testowe przy Nurburgring. Ta inwestycja to wydatek z rzędu około 5,5 miliona euro.
Hyundai zgodnie z planem,
Brak komentarzy.