Koreański koncern zajął najwyższe miejsce w swojej historii pośród „100 najpopularniejszych marek świata”. Hyundai uplasował się na 43 pozycji.
Hyundai od pewnego czasu jest najszybciej rozwijającą się marką motoryzacyjną. Jej wartość w ostatnim roku wzrosła o 20,5% do 9 miliardów dolarów. Pierwszy raz w rankingu przygotowanym przez Interbrand Koreańczycy znaleźli się 9 lat temu, debiutując na 84 miejscu. Od tej pory Hyundai sukcesywnie pnie się w górę rankingu, a najlepiej świadczy o tym 43 pozycja w 2013 roku.
Tylko w przeciągu ostatnich 6 lat wartość Hyundaia wzrosła o 96% podczas gdy reszta firm motoryzacyjnych zanotowała średni wzrost o 42%. W uzasadnieniu tak dobrych wyników koreańskiego producenta przedstawiciele Interbrand piszą, że Hyundai zdobył silną pozycję na rynku światowym i konsekwentnie ją umacnia tworząc auta o unikatowym stylu, designie i możliwościach.
Brak komentarzy.