Koreański koncern motoryzacyjny ma w planach stworzenie sportowej marki aut, która będzie miała na celu przykucie uwagi młodej grupy klientów.
Hyundai zamierza stworzyć markę sportową, która będzie podobna do Nismo należącego do Nissana. Doskonałą okazją do promocji takowej marki jest przyszłoroczny start Hyundaia w serii wyścigów WRC.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że pierwszym modelem, który pojawi się pod szyldem nowej, sportowej marki będzie kolejna generacja Hyundaia i20. Model ten ma także zadebiutować początkiem przyszłego roku. Do samochodu, który będzie przeznaczony do codziennej eksploatacji przeniesionych zostanie kilka istotnych elementów znanych z samochodów WRC.
Menager Hyundai Motorsport z główną siedzibą w Niemczech – Alain Penasse wierzy, że wprowadzenie marki WRC umożliwi wzrost sprzedaży wszystkich samochodów koreańskiego producenta. Dodał także, że celem Hyundaia jest przyciąganie uwagi młodych ludzi i stąd właśnie powstały plany dotyczące stworzenia marki dostosowanej do ich potrzeb.
Brak komentarzy.