Koreański koncern nie zwalnia tempa, drepcząc po piętach czołowym firmom motoryzacyjnym. Daje to efekty – na niektórych rynkach Hyundai notuje lepsze wyniki m.in. od Toyoty.
Hyundai jest aktualnie najlepiej sprzedającą się azjatycką marką na niemieckim rynku. Wg informacji instytutu Samar w pierwszym kwartale 2014 roku Niemcy kupili 20 570 samochodów z logo Hyundaia na przedzie. Wynik ten o dziwo jest o aż 13,8% gorszy w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku. Mimo to pozwala on Hyundaiowi znajdować się na pierwszym miejscu list najchętniej kupowanych azjatyckich aut w Niemczech.
Na drugim miejscu znajduje się Nissan, który m.in. dzięki wprowadzeniu kolejnej generacji Quashquaia zanotował wzrost o rekordowe 25,5%. W pierwszym kwartale 2014 roku zarejestrowano łącznie 17 281 nowych Nissanów. Na ostatnim miejscu podium znajduje się niezwykle popularna na innych rynkach (również w Polsce) Toyota. W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku w Niemczech zarejestrowano 17 165 nowych aut największego motoryzacyjnego koncernu świata.
Brak komentarzy.